loading...
ES | ELITESERVERS
hesam,Matin بازدید : 164 دوشنبه 19 مرداد 1394 نظرات (0)

بازی BADLAND یک بازی ماجراجویی می باشد که برنده جوایز زیادی در سال ۲۰۱۳ شده است و توسط بیشتر سایت‌های نقد بازی، امتیاز کامل را گرفته است. بازی در یک جنگل پر از درخت و گل و حیوانات روی می‌دهد. با اینکه جنگل خیلی زیبا به‌نظر می‌رسد، ولی یک چیز در آن انگار درست نیست! این شما هستید که باید در نقش یکی از موجودات جنگل، به کشف و جستجو در جنگل بپردازید تا مشکلات موجود در آن را پیدا کنید. این بازی دارای بیش از ۷۰ مرحله‌ی کاملاً متنوع است و علاوه بر آن دارای حالت چندنفره یا Multiplayer است که در آن تا ۴ نفر می‌توانند همزمان با یکدیگر بازی کنند.

hesam,Matin بازدید : 205 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار زیبا و دیدنی CSR Racing 1.0.6 مخصوص آیفون و آی پد را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم.این بازی ، مسابقات ریسینگ با ماشین های اسپورت و زیبا را برای تان فراهم می کند. مراحل جذاب و هیجان انگیز از ویژگی این بازی زیبا می باشد. برای اجرای این بازی نیازمند سیستم عامل iOS 4.0 و بالاتر می باشید امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

CSR Racing 1.0.6 بازی فوق العاده زیبا و جذاب CSR Racing 1.0.6   آیفون و آیپد

 

hesam,Matin بازدید : 228 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

بازی BADLAND یک بازی ماجراجویی است که برنده جایزه طراحی Apple Design Award در سال ۲۰۱۳ شده است و توسط اکثر سایت‌های نقد بازی، امتیاز کامل را گرفته است. بازی در یک جنگل پر از درخت و گل و حیوانات رخ می‌دهد. با اینکه جنگل خیلی زیبا به‌نظر می‌رسد، ولی یک چیز در آن انگار درست نیست! این شما هستید که باید در نقش یکی از موجودات جنگل، به کشف و جستجو در جنگل بپردازید تا مشکلات موجود در آن را پیدا کنید. این بازی دارای ۶۰ مرحله‌ی کاملاً متنوع است و علاوه بر آن دارای حالت چندنفره یا Multiplayer است که در آن تا ۴ نفر می‌توانند همزمان با یکدیگر بازی کنند. برای اجرای این بازی به iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 3 و بالاتر و iPad نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 4.3 و بالاتر قابل اجرا است.

 

badland بازی محبوب و سرگرم‌کننده BADLAND 1.3   آیفون و آیپد

hesam,Matin بازدید : 185 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن iMuscle 2 یک ابزار تخصصی برای بررسی عضلات و ماهیچه‌های بدن و همچنین شناسایی حرکاتی است که می‌تواند به‌شما در تقویت ماهیچه‌ای خاص از بدن کمک کند. این اپلیکیشن به‌صورت تصویری بدن انسان را به‌شما نمایش می‌دهد و می‌توانید به‌راحتی با انتخاب هر قسمت از بدن، ماهیچه‌های آن قسمت را مورد بررسی قرار دهید و هر ماهیچه را انتخاب کنید می‌توانید حرکات ورزشی مرتبط با تقویت آن قسمت خاص را مشاهده نمایید. این اپلیکیشن تابحال بارها مورد تقدیر قرار گرفته و بدون شک یکی از بهترین‌ها در این زمینه است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iPhone 4 و بالاتر و iPod Touch 4 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این اپلیکیشن بر روی iOS 6.0 و بالاتر قابل نصب است.

 

imuscle 2 بررسی تخصصی ماهیچه‌ها و عضلات بدن با iMuscle 2 iPhone Edition 3.0   آیفون

 

hesam,Matin بازدید : 210 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

بدون شک مدیاپلیر AVPlayer یکی از بهترین پخش‌کننده‌های فایل‌های صوتی و تصویری برای آیفون و آیپد به‌شمار می‌رود. از مزایای اصلی این نرم‌افزار، پشتیبانی آن از اکثر فرمت‌های محبوب است که باعث می‌شود بتوانید بدون داشتن دردسر کانورت و تبدیل فایل‌های تصویری، آن‌ها را مستقیماً از AVPlayer مشاهده نمایید. انتقال فایل به AVPlayer نیز ساده است. کافیست آن را با USB به کامپیوتر وصل کرده و در آیتونز در قسمت مربوط به AVPlayer فایل‌هایتان را به فولدر این برنامه انتقال دهید. یا در صورت داشتن Wireless می‌توانید با استفاده از IP مشخصی که برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد به‌صورت بیسیم و با وارد کردن IP داده شده در مرورگر کامپیوتر خود، اطلاعات را به فولدر اصلی برنامه انتقال دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

avplayer iphone مدیاپلیر قدرتمند AVPlayer 2.01   آیفون

 

hesam,Matin بازدید : 191 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

بازی FaceMe Backgammon یک بازی تخته‌نرد زیبا برای iOS است که در آن قابلیت بازی به‌صورت آنلاین و با دوستانتان نیز وجود دارد. در این بازی می‌توانید به‌راحتی باقی دوستانتان که این بازی را در اختیار دارند را دعوت کنید تا با یکدیگر بازی انجام دهید، البته خود بازی نیز از طریق Game Center می‌تواند برای شما یک رقیب پیدا کند تا دونفره بازی کنید. در غیر این صورت نیز می‌توانید با کمک Bluetooth و Wi-fi با دیگران به بازی بپردازید. بازی دارای تنظیمات متنوعی است و می‌توانید در قسمت تنظیمات، تغییرات زیادی در نحوه‌ی انجام بازی اعمال کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. این بازی برای صفحه نمایش iPhone 5 نیز بهینه شده است.

 

faceme backgammon بازی تخته نرد FaceMe Backgammon 3.3.5   آیفون و آیپد

 

hesam,Matin بازدید : 199 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

اگر از طرفداران بازی‌هایی باشید که در آن‌ها بتوانید آزادانه در شهر حرکت کنید و به انجام مأموریت بپردازید – که اصطلاحاً به این نوع بازی‌ها Open World گفته می‌شود – حتماً با سری بازی‌های Gangstar از کمپانی Gameloft آشنایی کامل دارید. این بازی‌ها به تعبیر بسیاری همان بازی GTA برای موبایل‌ها و دیوایس‌های iOS به شمار می‌رود. اما نسخه‌ی جدید این بازی قدرتمندتر از همیشه ظاهر شده است. با گرافیکی در سطح بسیار بالا، نقشه‌ای بسیار وسیع‌تر از نسخه‌ی قبلی و آزادی‌های بیشتر در انتخاب اسلحه و وسایل نقلیه. همه‌ی این موارد باعث شده است که این بازی تحسین بسیاری را برانگیزد و به یکی از بهترین بازی‌های Open World تا این لحظه تبدیل شود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی نیاز به فضای خالی تقریبی ۲.۵ گیگابایت بر روی دستگاه شما دارد.

 

gangstar vegas android بازی زیبای Gangstar Vegas 1.0   اندروید

hesam,Matin بازدید : 244 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

بالاخره پس از مدتها انتظار بازی زیبای Enemy Unknown که در PC و Mac به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال شناخته شده به iOS آمد! در این بازی زمین توسط دشمنی ناشناخته مورد تهدید قرار گرفته، به همین خاطر دولت‌های گوناگون با یک دیگر متحد شده‌اند تا سازمانی با نام XCOM ایجاد کنند البته، فرمانده‌ی XCOM شما هستید! شما باید یک مقر قدرتمند ایجاد کنید، به تکنولوژی‌های پیشرفته دسترسی پیدا کنید و نقشه‌ی نبرد بکشید. از نکات مهم در مورد این بازی این است که شرکت معروف ۲K Games این بازی را بدون هیچ‌گونه تغییر و کاهش در محتوا برای iOS پورت کرده است و به‌همین دلیل شما با یک گرافیک و گیم‌پلی کنسولی در موبایل خود روبرو خواهید بود. به‌همین خاطر بازی حجم بالایی داشته و همچنین برای اجرای آن به iPhone 4S و بالاتر، iPad 2 و بالاتر و iPod Touch 5 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. این بازی زیبا را از دست ندهید.

 

xcom enemy unknown بازی XCOM: Enemy Unknown 1.0   آیفون و آیپد

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از برگشت ما راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 451
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 515
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 430
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 773
  • بازدید ماه : 773
  • بازدید سال : 34,913
  • بازدید کلی : 887,442