loading...
ES | ELITESERVERS
hesam,Matin بازدید : 768 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)
نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی سال ۲۰۱۴ که در بین مردم با نام E3 2013 معروف می باشد ، نام ۱۸امین دوره از نمایشگاه های سرگمی الکترونیکی می باشد که هر ساله برای کامپیوتر و بازی های رایانه ای به عنوان یک نمایش تجاری برگزار می شود. در این نمایشگاه اکثر کمپانی های تولید کننده بازی های رایانه ای حضور دارند که بازی های در حال ساخت و آماده برای عرضه در بازار خود را به نمایش می گذارند. از جمله این کمپانی ها می توان به ۲K Games , Activision , Konami , Sony , Crytek , Electronic Arts , Microsoft , Namco Bandai , Nintendo , THQ , Ubisoft , Capcom و … اشاره نمود. تیم دانلودها قصد دارد تا تمامی این جشنواره را برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای قرار دهد. هر روز در این پست ، همگام با پخش مراسم در جشنواره تمامی آپدیت های ویدیویی از این جشنواره به روز خواهد شد و شما می توانید آن ها را به صورت لینک مستقیم و با بهترین کیفیت ، به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

| کنفرانس های Microsoft ، SONY ، EA و Ubisoft با کیفیت HD 720p اضافه شدند |

 

E3 2014 Cover دانلود جشنواره بازی های کامپیوتری 2014 با عنوان E3 2014 

hesam,Matin بازدید : 253 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)
 
 
 

سرانجام تاریخ دقیق انتشار عنوان بزرگ و محبوب The Witcher 3 : Wild Hunt در کنفرنس  مطبوعاتی دیشب اعلام شد همچنین تریلری جدید و تماشایی از این عنوان منتشر شد که در ادامه شاهده آن خواهید بود.

بنابر گزارش سینماباکس، در ابتدای کنفرانس شرکت CD Projekt Red تاریخ انتشار بازی را اعلام کرد. طبق اعلام رسمی CD Projekt Red، عنوان The Witcher 3 : Wild Hunt

hesam,Matin بازدید : 237 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

آی تی تب – سری Battlefield همواره از بزرگترین بازی های موجود در هر نسل بوده اند که نسخه های جدید آن بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. پس از موفقیت های کسب شده در مجموعه Bad Company، قرار شد تا در ادامه یک نسخه اصلی برای این سری عرضه شود. به این ترتیب Battlefield 3 در سال ۲۰۱۱ منتشر شد که دارای یک اکشن نفس گیر و هیجان انگیز بود و هنوز هم کسانی هستند که بخش تک نفره آن را با وجود ضعف های فراوان، برای چندمین بار تجربه می کنند. البته بیشترین موفقیت این بازی به بخش چندنفره آن مربوط می شود که توانسته به یکی از پرمخاطب ترین عناوین گروهی شبکه های آنلاین تبدیل شود.

پس از شکست Medal of Honor: Warfighter‌ در ۲۰۱۲، بار دیگر همه نگاه ها بسوی BF معطوف شده و همانطور که انتظار می رفت، EA جوخه جدید خود رو وارد چهارمین میدان نبرد نمود و اینگونه شد که Battlefield 4 به رسمیت رسید. سپس بدون هیچگونه درنگی، تریلر و ویدیوی مفصلی از گیم پلی بازی به نمایش درآمد که این نوع عملکرد EA واقعاً تحسین برانگیز بوده و تأثیر بسزایی بر همه گیر شدن BF4 داشته است. اولین نمایش های بازی به قدری نفس گیر و فوق العاده به نظر می رسید که هر کسی را به تأمل وامی داشت. گیم پلی پخش شده، تحت عنوان Finishing in Baku دارای نکات ریز و درشت بسیاری بوده و نوید یک اکشن ناب دیگر را به طرفداران این سری می دهد.

hesam,Matin بازدید : 390 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

سری بازی های Grand Theft Auto از معدود عناوین پرفروشی هستند که در این نسل قربانی سیاست های منفعت طلبانه ناشر نشده اند و همواره با انتشار نسخه ای جدید، علاوه بر ثبت آمار و ارقامی سرسام آور، رو به جلو حرکت کرده است.

برای دیدن بررسی این بازی محبوب به ادامه مطلب برید

 

سری بازی های Grand Theft Auto از معدود عناوین پرفروشی هستند که در این نسل قربانی سیاست های منفعت طلبانه ناشر نشده اند و همواره با انتشار نسخه ای جدید، علاوه بر ثبت آمار و ارقامی سرسام آور، رو به جلو حرکت کرده است. از این رو، می توان Rockstar‌ را به عنوان یکی از برترین ناشران نسل هفتم یاد کرد که با عملکردی زیرکانه توانست تمامی عناوین بزرگ خود را به تکامل رسانده و همچنین جان تازه ای به بازی های فراموش شده ای همچون Max Payne‌ و Red Dead ببخشد. در این صنعت بزرگ، محصولاتی هستند که موفقیت تجاری آن ها تضمین شده و به همین دلیل Rockstar‌ همواره بزرگترین آن ها را می سازد.

داشتن امتیاز بزرگی چون سری GTA امری نیست که هر تولید کننده ای از پس آن برآید و البته گاهی این حساسیت ها باعث می شوند تا همان نکات دوست داشتنی قدیمی را در نسخه های جدید این بازی ها‌ ببینیم، زیرا اعمال تغییرات بنیادین، ریسک بزرگی است که در این روزهای پایان نسل، هر ناشری آن را به جان نمی خرد. پنجمین و بزرگترین نسخه از سری GTA این روزها دقیقاً با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می کند، زیرا وقتی ساخت یک بازی بزرگ در دست است که میلیون ها دلار درآمد با خود به همراه می آورد، پس چه لزومی برای تغییرات وجود دارد؟ GTAV عنوانی است که دنباله ای بسیار بلند از واژگان تحسین برانگیزی همچون “بزرگترین بازی تاریخ Rockstar” یا “آخر بازی های Open-World” و… را یدک می کشد و اگر بخواهیم به بازی های قبلی این کمپانی نگاهی کوتاه بیندازیم، واقعاً بی انصافی است که GTAV‌ را شایسته این القاب ندانیم.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از برگشت ما راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 451
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 515
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 430
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 709
  • بازدید ماه : 709
  • بازدید سال : 34,849
  • بازدید کلی : 887,378