loading...
ES | ELITESERVERS
hesam,Matin بازدید : 267 دوشنبه 03 فروردین 1394 نظرات (0)
نسخه ی جدید بازی با عنوان Hardline به درگیری های درون شهری میان دو گروه خلافکار و نیرو های ویژه ی پلیس می پردازد. بدون شک انتخاب قالب بازی از طرف استودیوی در نظر گرفته شده برای ساخت نسخه ی جدید بسیار هوشمندانه و نوآورانه به نظر می رسد. استودیوی کار کشته ی Visceral Games که همگان آن را با عنوان فوق العاده ی Dead Space می شناسند این بار بر خلاف همیشه که DICE ساخت بازی را بر عهده داشت، وظیفه ی به ارمغان آوردن یک میدان نبرد داغ دیگر را بر دوش می کشد. با دیدن تریلر منتشر شده در جریان کنفرانس مایکروسافت می توان گفت که این استودیو کار خود را به نحو احسن انجام داده ولی بایستی تا زمان انتشار بازی صبر کرد. آیا این بار هم BF می تواند رقیب همیشگی و فوق محبوبش یعنی سری Call of Duty را شکست دهد؟ اگر در نسخه ی جدید CoD شاهد نوآوری نباشیم این اتفاق بعید به نظر نمی رسد. نکته ی جالب در رقابت آخرین نسخه های دو فرانچایز محبوب در این است که هر دو بازی یعنی Hardline و Advanced Warfare یک وجه مشترک دارند. هر دوی آن ها به دست سازندگانی در حال توسعه هستند که در گذشته عنوان Dead Space را ساخته اند. این شاید باعث به وجود آمدن شباهت هایی میان دو عنوان شود شاید هم CoD را از BF جلو بیندازد، که می داند؟ برای دیدن اینکه کدامیک از یاران قدیمی کار بهتری را ارائه می خواهد داد بایستی منتظر باشیم.

Battlefield Hardline PS3-iMARS

 

 

  

hesam بازدید : 302 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

همواره نبرد بین این که کدام یک از شبیه سازهای فوتبال، برتر از دیگری است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نیز کمپانی KONAMI به ارائه ی محصول جدید خود پرداخته است که در این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای در بازی رخ داده که می خواهد به رقابت با رقیب پیشینه ی خود، یعنی FIFA بپردازد. سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی هست.  نقد و بررسی کامل بازی، پس از انتشار رسمی آن رونمائی خواهد شد. شما هم اکنون می توانید نسخه دمو این بازی را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

PES 2015 PS3-DEMO + FIX 4.21

 

PES 15 ps3 cover small دانلود دمو بازی PES 2015 برای PS3

hesam بازدید : 280 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

از دیر باز هدف EA Sports، ساخت یک شبیه ساز ناب از ورزش فوتبال بوده که تا حدودی توانسته به این هدف والای خود نزدیک شود. فیفا ۱۵ با از بین رفتن محدودیت های نسل قبل آمده است که تاریخ ساز شود و با تبدیل شدن به یک عنوان خلاقانه انتظارات طرفداران را برآورده کند. در میان این‌ها گرافیک سری بازی های فیفا کاملا مجزا و خوش ساخت بوده که انتظار می‌رود با ورود به نسل هشتم با گرافیکی زیبا تر نیز طرف باشیم. اولین گام EA Sports برای موفقیت، تغییر دادن کلی موتور بازی از Impact Engine به Ignite بود؛ البته Ignite نسخه ارتقاء یافته Impact Engine است که برای درخشش در نسل هشتم کاملاً بهینه سازی و آماده شده است. این موتور سال قبل در نسخه‌ی نسل هشتمی فیفا ۱۴ مورد استفاده قرار گرفت و در عین حال توانست نظرات مثبت بسیار زیادی را به دنبال داشته باشد. سال قبل زمان کافی برای بهینه سازی کامل این موتور در بازی فیفا ۱۴ نبود، امید است، در عنوان فیفا ۱۵ شاهد گرافیکی کاملاً زیباتر و بهینه تر شده باشیم. زمین بازی تغییرات گسترده‌ای در خود دیده است. به لطف Ignite، چمن ها خیلی راحت در بازی کنده می‌شوند و تا پایان نیز به هم به همان صورت باقی می‌مانند! چمن ها کاملاً واقعی به نظر می‌رسند و جزئیات وصف نشدنی آن هوش از سرتان می‌برد!  در تصویر روبه‌رو افکت باران عالی کار شده است؛ به گونه‌ای که تمام قطرات آن پس از برخورد با زمین متلاشی می‌شوند. جزییات خیره کنندهِ گرافیکی، حتی‌ در تور دروازه ها نیز متاثر بود‌ه‌ است؛ تور دروازه ها کاملاً جدا از زمین می باشند و اگر شوت محکمی به تور بخورد، تور از زمین جدا می‌شود. علاوه بر این هنگامی که توپی به تیرک برخورد می‌کند، بر تور دروازه نیز تاثیر گذار است، تور تکان می‌خورد و اگر هوا بارانی یا برفی باشد، قطرات باران و یا دانه‌های برف از روی آن پایین می‌ریزند. این همه جزئیات هر آدمی را سیر می‌کند اما زمانی که بفهمید پرچم کرنر نیز منعطف است و با برخورد توپ به آن  حرکت می‌کند، دیگر چیزی از گرافیک این عنوان نمی‌خواهید. هنوز ادامه دارد، در این عنوان و بر اساس تریلر های منتشر شده شاهد طراحی بسیار عالی لباس ها نیز بودیم؛ لباس ها کاملاً از بدن بازیکنان جدا هستند و با زدن یک تکل لباس ها سبزرنگ و کثیف می‌شوند. با بالا رفتن جزئیات که البته با ورود به نسل هشتم کاملاً هم طبیعی است، انتظارات را بیش از حد از گرافیک این عنوان  بالا می‌برد.

FIFA 15 PS3-iMARS

 

FIFA 15 ps3 cover دانلود بازی FIFA 15 برای PS3

 

 

استادیوم‌ها، دیگر همانند گذشته تخیلی و مصنوعی نیستند! البته در نسخه قبل این مشکل به طور محسوسی برطرف شد، با این حال هنوز خیلی از استادیوم ها شکل واقعی خود را نداشتند. EA Sports،وعده‌ی ورزشگاه‌های پویا و کاملاً شبیه به شمایل واقعی آن‌ها را داده است. اگر عنوان فیفا۱۴ را تجربه کرده باشید، حتماً متوجه شده‌اید که می‌توانید زمان برگذاری بازی‌ها را بر اساس ساعت تنظیم کنید. ولی این ویژگی چندان پویا و جالب نبود، چرا که نورپردازی ها بر اساس خیلی از ساعات شبیه به هم بودند؛ به عنوان مثال میزان و درجه‌ی تابش نور در ساعات ۱۸، ۱۹ و ۲۰ شبیه به یک‌دیگر بود. باید انتظار داشت این مشکل به طور کامل در عنوان فیفا۱۵ برطرف شده باشد. سایه‌ها در نسخه‌ی قبل در هر وقت روز به اندازه کاملاً دقیق و مشابه بودند امّا گاهی اوقات و در کنسول های نسل هفتم سایه‌های لبه دار عذاب‌آور می‌شد. با توجه به تصاویر و تریلر‌های منتشر شده این مشکل تا حد بسیار خوبی برطرف شده و ما شاهد سایه های زنده تر، پویا تر و حیرت آور تری هستیم!

hesam بازدید : 252 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

وقتی اسم گیاه را می شنویم، ناخودآگاه فکرمان به سمت طبیعت، سبزی و زندگی می رود. گیاهان حیات را در کره زمین برقرار می کنند؛ آن ها حرکت نمی کنند و نمی توانند، جلوی خراب کردن کره زمین توسط انسان ها را بگیرند. در طرف مقابل وقتی اسم زامبی را می شنویم، فکرمان سوی مرگ و نیستی می رود. زامبی ها مظهر مرگ و سیاهی هستند. آن ها کاملا در نقطه مقابل گیاهان قرار دارند. موجوداتی که با زندگی خود مرگ را برای زندگان به وجود می آورند. این بار کمی متفاوت است. این بار به رگ غیرت گیاهان بر خورده است، آن ها طاقت دیدن از بین رفتن کره زمین و به معنای کامل تر حیات را ندارند، پس به خودشان آمده و از بند ریشه هایشان رها شده اند. آن ها آزادانه می خواهند، زامبی های مرگ آور را نابود کنند و امید را به انسان ها بازگردانند. سه یا چهار سال پیش بود، که ایده فوق العاده نو و جدید George fan توسط استودیو popcap games به یک بازی tower defense بی نظیر تبدیل شد. بازی که در جشنواره های متعددی نامزد دریافت جایزه شد. این بازی نه گرافیک آنچنانی داشت و نه داستان خیلی خوب. بلکه تنها ایده ای ناب بود، که بازی های tower defense خسته کننده را به یک بازی سرگرم کننده و حذاب تبدیل کرد. بازی که رقابت بین دو جبهه مرگ و زندگی را روایت می کرد. در این بازی نه خبری از خون و خونریزی بود و نه خبری از کشت و کشتار، بلکه فقط جنبه های بامزه و خنده دار(fun) در بازی وجود دشت.از همه مهم تر این که متای بازی در سایت metacritic 88 ثبت شده است. داستان بازی خیلی ساده است. زامبی هایی که چنان زشت و خون خوار نیستند، به خانه ها و حیاط اطرافشان حمله می‌کنند و می خواهند آن جا را تصرف کنند. در طرف دیگر صاحب خانه گیاهانی را می کارد(استخدام می کند) که از او و ملکش محافظت کنند.

Plants vs. Zombies Garden Warfare PS3-iMARS

 

Plants vs Zombies Garden Warfare ps3 cover دانلود بازی Plants vs. Zombies Garden Warfare برای PS3

 

 

گیم پلی بازی بر خلاف داستان آن بسیار غنی و کار شده است. در pvz:gw خبری از story mode نیست و تنها حالت co-op  ۴ نفره و multiplayer 24 نفره وجود دارد. هر تیمی نقش یکی از جبهه ها یعنی، گیاهان یا زامبی ها را بازی می کند. زاویه دوربین هم از حالت دوبعدی به سه بعدی تبدیل شده است و حالت سوم شخص دارد. نزدیک به ۱۰نقشه برای بازی وجود دارد و گیمران بعد از انتخاب تیمشان وظیفه کشتن اعضای تیم مقابل را دارند، در این حالت که gardens vs. graveyards نام دارد. زامبی ها تیم مهاجم هستند، آن ها به باغچه حمله می کنند، تا آن جا را تصرف کنند و سنگ قبر هایشان را روی گل ها بسازند. هرچه تعداد زامبی هایی که در باغچه قرار دارند، بیشتر باشد، سرعت ساخته شدن سنگ قبرها بیشتر می شود. اما در دیگر حالت ۲۴ نفره (team vanquish)شاهد یک جنگ همه جانبه هستید و باید تا بتوانید اعضای تیم مقابل را بکشید، تا به حد معینی که از قبل انتخاب کرده اید، برسید. در دیگر حالت موجود بازی شما و دوستانتان در نقش گیاهان قرار می گیرید و باید صفوف زامبی که پی در پی به شما حمله می کنند، را نابود کنید. در این حالت بازی که به تقلید از black ops با نام garden ops شناخته می شود؛ boss هایی هم به شما حمله می کنند.

 

hesam,Matin بازدید : 280 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)
داستان بازی اتفاقات پس از مرگ  رونان اوکانر (Ronan O'Connor) را به تصویر می کشد. رونان اوکانر (Ronan O'Connor) یک کاراگاه حرفه ای است که در شهر Salem زندگی می کند. اتفاقات بازی از جایی آغاز می شود که رونان اوکانر به آپارتمانی مرموز وارد می شود و پس از آن به دلایلی نامعلوم از پنجره ی آخرین طبقه ی آپارتمان به بیرون پرت شده و به زمین برخورد می کند و در حال از دست دادن جانش است، در این زمان رونان اوکانر خودش را تماشا می کند و مانند هر انسان معمولی هنوز مرگ خودش و روح بودش را نپذیرفته ولی به مرور زمان به این وضعیت عادت می کند. اکنون رونان هیچ چیز را به یاد نمی آورد، چرا به آن آپارتمان رفته بود و چرا از پنجره ی به بیرون پرت شد سوالاتی هستند که ذهن رونان را به خود مشغول کرده است، از آنجا که رونان کاراگاهی زبده است قصد دارد قاتل خودش را پیدا کند و دلیل مرگش را بداند تا بتواند با آرامش مرگ را تجربه کند. ایده ی داستان بازی یکی از جالب ترین ایده ی هایی است که می توان به سراغ آن رفت و از آنجا که رونان به خوش گذرانی نپرداخته و به دنبال علل مرگش است داستان بازی را بیش از پیش پیچیده می کند. از آن جا که رونان هیچ چیز را به یاد نمی آورد (رونان تنها اطلاعی از چگونگی مرگ خود را ندارد، و بقیه ی خاطرات خود را به یاد دارد) باید از تجربه های کاراگاهی اش استفاده کند. استنباط تنها راه حل اوکانر است و او باید قدم به قدم برای حل سوال هایش استنباط کند و صحنه ها را دوباره بازسازی کند. داستان بازی پیچیدگی ها خاص خود را داراست و این موضوع و تلاش اوکانر برای یافتن پاسخ هایش باعث می شود که با یکی از غنی ترین داستان های بازی های ویدیویی روبرو باشیم. در نگاه اول داستان بازی کمی کلیشه ای به نظر می رسد اما TLoU نشان داد که از یک داستان کلیشه ای هم می توان داستان غنی ساخت و احتمالا این موضوع در مورد M:SS نیز صدق می کند.

Murdered Soul Suspect PS3-DUPLEX

 

Murdered Soul Suspect ps3 cover small دانلود بازی Murdered Soul Suspect برای PS3

 

hesam,Matin بازدید : 307 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)
Watch Dogs بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت. یوبی سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ۲ سال قبل از شروع  مراحل ساخت بازی یعنی سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تیم نویسندگی داستان بازی با تحقیق و پژوهش بسیار توانستند تا به موضوعی برسند که به توان آن را برای چنین بازی بزرگی گسترش داد. تیم سازنده داستان بازی را بر مبنای یک چیز ساده پایه ریزی کرده است و آن وجود سیستم های نظارتی در جامعه است. چیزی که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتی در انگلستان پوستر هایی بر روی دیوار ها وجود دارد که روی آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنین مبحثی که در آن تقریبا تمام فعالیت های انسان ها زیر نظر سیستم های نظارتی است، باعث می شود تا در برخی از مواقع عده ای از مردم از این وضعیت ناراضی شوند و دست به طغیان بزنند. داستان Watch Dogs نیز دقیقا بر روی همین مسئله تاکید دارد، وجود پیش از حد سیستم های نظارتی باعث می شود که یک هکر قدرتمند دست به طغیان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، یک تنه با این سیستم مبارزه کند.

Watch Dogs PS3-DUPLEX

Watch Dogs DLC Unlocker PS3-DUPLEX

 

Watch Dogs ps3 cover small دانلود بازی Watch Dogs برای PS3

 

hesam,Matin بازدید : 363 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)
یکی از قدیمی ترین بازی های کامپیوتری بازی Wolfenstein میباشد که خیلی از گیمرها قدیمی این عنوان را بازی کردند و خاطرتات شیرینی از این عنوان دارند. شاید گیمرهایی که دیگر الان علاقه ای به این بازی ها ندارند قبلا این عنوان به یاد ماندنی را بازی کردند. شاید آن زمان خیلی ها کامیپوتر نداشتند. خاطرتات شیرین و زنگ آژیر خطر و… یاد همگی بخیر! بعد از چندین سال شرکت Activision قصد دارد که دوباره آن خاطرتات را زنده کند. در سال ۲۰۱۳ استودیوی MachineGames اعلام کرد که در حال ساخت یک عنوان جدید از سری بازی Wolfenstein به نام The New Order است. داستان بازی از آنجا شروع میشود که ویلیام بلزکویچ از کمای ۱۵ ساله بیدار میشود و جهانی را میبیند که دیگر امیدی به آینده ندارد. دیگر شادابی در چهره او نیست. فردی ناامید!!! کل قاره اروپا در تصرف نازی هاست. چه کار کند؟ اصلا نمیداند کیست و کجاست؟؟ چه کسی توانایی جنگیدن با نازی ها را دارد؟! اما با گذشت زمان امیدوار میشود! سرانجام ویلیام بلزکویچ از بیمارستان به کمک پرستار Anya فرار میکند تا اروپا از دست نازی ها بگیرد. همان زمان نازی ها تصمیم میگرند به بیمارستان حمله کنند و تمام بیمارها را به قتل برسانند. همانطور که میبینید داستان بازی مثل نسخه قبلی بسیار زیباست و یک بازی بی نظیری در انتظار ماست.

Wolfenstein The New Order PS3-COLLATERAL

 

Wolfenstein The New Order ps3 cover small دانلود بازی Wolfenstein The New Order برای PS3

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از برگشت ما راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 451
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 515
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 430
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 730
  • بازدید ماه : 730
  • بازدید سال : 34,870
  • بازدید کلی : 887,399